§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady uczestnictwa w wydarzeniu pn. XIV Ogólnopolski Kongres Małżeństw w Świdnicy (dalej „Kongres”), które odbędzie się w dniach 4-6 października 2024 roku.
- Organizatorem Kongresu jest Fundacja Małżeństwo Rodzina z siedzibą w Świdnicy przy ul. Grodzkiej 19, zwana dalej „Organizatorem”, przy współpracy z Wydziałem Duszpasterskim Świdnickiej Kurii Biskupiej oraz Świdnickim Ośrodkiem Kultury.
- Kongres jest organizowany w Teatrze Miejskim Świdnickiego Ośrodka Kultury w Świdnicy (Rynek 43).
- Ilość miejsc dla uczestników Kongresu jest ograniczona do 318 miejsc (159 par małżeńskich).
- Użyte w dalszej części Regulaminu sformułowanie „Uczestnik” rozumiane będzie jako para małżeńska.
- Organizator nie przewiduje udziału dzieci w Kongresie, ma on bowiem charakter randki małżeńskiej.
- W ramach Kongresu odbędą się wykłady zaproszonych prelegentów, towarzyszące wydarzenia kulturalne oraz modlitwy.
- Rejestracja uczestników rozpocznie się od dnia 15.07.2024 roku i trwać będzie do wyczerpania miejsc.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany prelegentów, bądź zmian w programie z przyczyn od niego niezależnych. Z tego tytułu Uczestnikowi nie przysługują względem Organizatora jakiekolwiek roszczenia.
§2 Dane kontaktowe
- Oficjalny serwis internetowy Kongresu: kongresmalzenstw.pl. oraz
na portalu społecznościowym Facebook https://www.facebook.com/kongres.malzenstw/;
adres e-mail do kontaktów: kongresmalzenstw@gmail.com. - Kontakt telefoniczny/informacja kongresowa pod nr tel.: +48 791 992 401.
- Dyżur telefoniczny poczynając od dnia 15.07.2024 do 15.09.2024 r. w każdy poniedziałek w godzinach 18:00 – 21:00, zaś od dnia 15.09.2024 r. do zakończenia kongresu dyżur codziennie od 17:00 – 21:00.
§3 Warunki uczestnictwa w Kongresie
- Organizator przeprowadza rejestrację Uczestników Kongresu za pośrednictwem formularza rejestracyjnego umieszczonego na stronie internetowej: kongresmalzenstw.konfeo.com.
Link do platformy rejestracyjnej Konfeo znajduje się również na stronie kongresmalzenstw.pl. - Dokonanie rejestracji na Kongres oznacza, iż Uczestnik akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
- Po dokonaniu rejestracji i uiszczeniu opłaty kongresowej w kwocie 550 PLN Uczestnik otrzyma pocztą elektroniczną Potwierdzenie uczestnictwa (bilet) na wskazany przez siebie adres e-mail.
- Opłata kongresowa obejmuje:
- udział Uczestnika (pary małżeńskiej) we wszystkich wykładach,
- udział w wydarzeniach kulturalnych w piątkowy i sobotni wieczór,
- obiad i kolację w drugim dniu Kongresu (sobota),
- poczęstunek podczas przerw kawowych,
- materiały kongresowe.
- Organizator nie zapewnia transportu ani zakwaterowania. Uczestnicy Kongresu we własnym zakresie pokrywają koszty dojazdu na miejsce Kongresu oraz koszty powrotu, a także ewentualnego noclegu.
- Istnieje możliwość otrzymania faktury. W tym celu należy podczas procesu rejestracji wybrać odpowiednią opcję oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia. Faktura zostanie przesłana na podany przez Uczestnika adres e-mail.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczną rejestrację lub niemożność dostarczenia informacji na skutek podania niepoprawnego adresu e-mail przez Uczestnika, problemów z siecią Internet lub innymi okolicznościami, na które Organizator nie miał wpływu.
§4 Szczegółowe zasady dotyczące rejestracji i płatności on-line
- Rejestracja uczestnictwa w Kongresie i dokonanie opłaty kongresowej jest możliwa do wyczerpania miejsc.
- Procedura rejestracji Uczestnika Kongresu polega na:
- podaniu danych osobowych Uczestników-Małżonków: imiona i nazwiska współmałżonków, numer telefonu, adres e-mail, miejscowości zamieszkania;
- potwierdzeniu akceptacji postanowień Regulaminu, RODO oraz Polityki Prywatności;
- otrzymaniu maila potwierdzającego rejestrację;
- uiszczeniu opłaty kongresowej za pomocą bramki płatności;
- otrzymaniu drogą mailową Potwierdzenia uczestnictwa (biletu).
- Formą płatności jest szybki przelew elektroniczny (obsługiwany przez bramkę płatności Przelewy24.pl).
- Po wyczerpaniu puli biletów, Organizator może udostępnić możliwość nieodpłatnej rejestracji na liście rezerwowej. W przypadku zwolnienia się miejsca (np. z powodu rezygnacji Uczestnika), Organizator skontaktuje się mailowo bądź telefonicznie z osobami znajdującymi się na liście rezerwowej, proponując rejestrację. Kontakt ze zgłoszonymi na liście rezerwowej odbędzie się zgodnie z kolejnością zgłoszeń.
§5 Voucher
- Organizator umożliwia zakup biletu w formie vouchera. Następuje to poprzez wybranie odpowiedniego rodzaju biletu (zawierającego słowo „Voucher”) podczas rejestracji.
- Proces rejestracji jest analogiczny jak w 4, za wyjątkiem tego, że należy podać dane Uczestników Kongresu, a nie Zamawiającego.
- Koszt Vouchera to 560 PLN (opłata kongresowa, powiększona o cenę przygotowania, wydruku i wysyłki vouchera).
- Voucher zostanie wysłany listem poleconym na adres podany przez Zamawiającego.
- W przypadku gdy dane Uczestników dla których przeznaczony jest Voucher ulegną zmianie, Organizator może na życzenie Zamawiającego dokonać zmiany danych rejestrowanych Uczestników. W takim przypadku Organizator nie wysyła nowego vouchera.
§6 Warunki rezygnacji z udziału w Kongresie.
- Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Kongresie.
Rezygnacja winna być dokonana za pośrednictwem platformy Konfeo (poprzez przycisk „Anuluj rezerwację”). - Organizator pozostawia sobie prawo do zwrotu opłaty kongresowej Uczestnikowi który zrezygnował z uczestnictwa w Kongresie w przypadku kiedy na zwolnione miejsce został wpisany inny Uczestnik, który dokona wpłaty opłaty kongresowej.
§7 Zgłoszenie obecności.
- Uczestnik zgłaszając się w recepcji w celu potwierdzenia obecności na Kongresie i odebrania materiałów, zobowiązany jest okazać Potwierdzenie uczestnictwa:
- Bilet w formie elektronicznej lub papierowej lub
- Voucher w formie w jakiej został przesłany Uczestnikowi z widocznym kodem kreskowym lub kodem QR.
- Recepcja działać będzie w czasie Kongresu od godz. 16.00 w piątek 4.10.2024 roku oraz w pozostałe dni trwania Kongresu od godz. 8.00 w Teatrze Miejskim Świdnickiego Ośrodka Kultury w Świdnicy (Rynek 43).
- Uczestnik w recepcji może uzyskać zaświadczenie o uczestnictwie w Kongresie.
§8 Postanowienia końcowe.
- Organizator ma prawo do dokumentowania przebiegu imprezy oraz wykorzystywania nagranych lub utrwalonych materiałów w mediach elektronicznych, prasie, broszurach, ulotkach, itp., a udział Uczestnika w Kongresie jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na wskazane działania, w tym wykorzystanie wizerunku Uczestnika.
- Pełna informacja od Administratora Danych Osobowych dostępna jest na stronie kongresmalzenstw.pl.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15 lipca 2024 roku