Regulamin XIV OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MAŁŻEŃSTW

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady uczestnictwa w wydarzeniu pn. XIV Ogólnopolski Kongres Małżeństw w Świdnicy (dalej „Kongres”), które odbędzie się w dniach 4-6 października 2024 roku.
  2. Organizatorem Kongresu jest Fundacja Małżeństwo Rodzina z siedzibą w Świdnicy przy ul. Grodzkiej 19, zwana dalej „Organizatorem”, przy współpracy z Wydziałem Duszpasterskim Świdnickiej Kurii Biskupiej oraz Świdnickim Ośrodkiem Kultury.
  3. Kongres jest organizowany w Teatrze Miejskim Świdnickiego Ośrodka Kultury w Świdnicy (Rynek 43).
  4. Ilość miejsc dla uczestników Kongresu jest ograniczona do 318 miejsc (159 par małżeńskich).
  5. Użyte w dalszej części Regulaminu sformułowanie „Uczestnik” rozumiane będzie jako para małżeńska.
  6. Organizator nie przewiduje udziału dzieci w Kongresie, ma on bowiem charakter randki małżeńskiej.
  7. W ramach Kongresu odbędą się wykłady zaproszonych prelegentów, towarzyszące wydarzenia kulturalne oraz modlitwy.
  8. Rejestracja uczestników rozpocznie się od dnia 15.07.2024 roku i trwać będzie do wyczerpania miejsc.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany prelegentów, bądź zmian w programie z przyczyn od niego niezależnych. Z tego tytułu Uczestnikowi nie przysługują względem Organizatora jakiekolwiek roszczenia.

§2 Dane kontaktowe

  1. Oficjalny serwis internetowy Kongresu: kongresmalzenstw.pl.  oraz
    na portalu społecznościowym Facebook https://www.facebook.com/kongres.malzenstw/;
    adres e-mail do kontaktów: kongresmalzenstw@gmail.com.
  2. Kontakt telefoniczny/informacja kongresowa pod nr tel.: +48 791 992 401.
  3. Dyżur telefoniczny poczynając od dnia 15.07.2024 do 15.09.2024 r. w każdy poniedziałek w godzinach 18:00 – 21:00, zaś od dnia 15.09.2024 r. do zakończenia kongresu dyżur codziennie od 17:00 – 21:00.

§3 Warunki uczestnictwa w Kongresie

  1. Organizator przeprowadza rejestrację Uczestników Kongresu za pośrednictwem formularza rejestracyjnego umieszczonego na stronie internetowej: kongresmalzenstw.konfeo.com.
    Link do platformy rejestracyjnej Konfeo znajduje się również na stronie kongresmalzenstw.pl.
  2. Dokonanie rejestracji na Kongres oznacza, iż Uczestnik akceptuje postanowienia ‎niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz ‎wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
  3. Po dokonaniu rejestracji i uiszczeniu opłaty kongresowej w kwocie 550 PLN Uczestnik otrzyma ‎pocztą elektroniczną Potwierdzenie uczestnictwa (bilet) na wskazany przez siebie adres e-mail.
  4. Opłata kongresowa obejmuje:
    • udział Uczestnika (pary małżeńskiej) we wszystkich wykładach,
    • udział w wydarzeniach kulturalnych w piątkowy i sobotni wieczór,
    • obiad i kolację w drugim dniu Kongresu (sobota),
    • poczęstunek podczas przerw kawowych,
    • materiały kongresowe.
  5. Organizator nie zapewnia transportu ani zakwaterowania. Uczestnicy Kongresu we własnym zakresie pokrywają koszty dojazdu na miejsce Kongresu oraz koszty powrotu, a także ewentualnego noclegu.
  6. Istnieje możliwość otrzymania faktury. W tym celu należy podczas procesu rejestracji wybrać odpowiednią opcję oraz podać poprawne ‎dane niezbędne do jej wystawienia. Faktura zostanie przesłana na podany przez ‎Uczestnika adres e-mail.
  7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczną rejestrację lub niemożność dostarczenia informacji na ‎skutek podania niepoprawnego adresu e-mail przez Uczestnika, problemów ‎z siecią Internet lub innymi okolicznościami, na które Organizator nie miał wpływu‎.

§4 Szczegółowe zasady dotyczące rejestracji i płatności on-line

  1. Rejestracja uczestnictwa w Kongresie i dokonanie opłaty kongresowej jest możliwa do wyczerpania miejsc.
  2. Procedura rejestracji Uczestnika Kongresu polega na:
    • podaniu danych osobowych Uczestników-Małżonków: imiona i nazwiska współmałżonków, numer telefonu, adres e-mail, miejscowości zamieszkania;
    • potwierdzeniu akceptacji postanowień Regulaminu, RODO oraz Polityki Prywatności;
    • otrzymaniu maila potwierdzającego rejestrację;
    • uiszczeniu opłaty kongresowej za pomocą bramki płatności;
    • otrzymaniu drogą mailową Potwierdzenia uczestnictwa (biletu).
  3. Formą płatności jest szybki przelew elektroniczny (obsługiwany przez bramkę płatności Przelewy24.pl).
  4. Po wyczerpaniu puli biletów, Organizator może udostępnić możliwość nieodpłatnej rejestracji na liście rezerwowej. W przypadku zwolnienia się miejsca (np. z powodu rezygnacji Uczestnika), Organizator skontaktuje się mailowo bądź telefonicznie z osobami znajdującymi się na liście rezerwowej, proponując rejestrację. Kontakt ze zgłoszonymi na liście rezerwowej odbędzie się zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

§5 Voucher

  1. Organizator umożliwia zakup biletu w formie vouchera. Następuje to poprzez wybranie odpowiedniego rodzaju biletu (zawierającego słowo „Voucher”) podczas rejestracji.
  2. Proces rejestracji jest analogiczny jak w 4, za wyjątkiem tego, że należy podać dane Uczestników Kongresu, a nie Zamawiającego.
  3. Koszt Vouchera to 560 PLN (opłata kongresowa, powiększona o cenę przygotowania, wydruku i wysyłki vouchera).
  4. Voucher zostanie wysłany listem poleconym na adres podany przez Zamawiającego.
  5. W przypadku gdy dane Uczestników dla których przeznaczony jest Voucher ulegną zmianie, Organizator może na życzenie Zamawiającego dokonać zmiany danych rejestrowanych Uczestników. W takim przypadku Organizator nie wysyła nowego vouchera.

§6 Warunki rezygnacji z udziału w Kongresie.

  1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Kongresie.
    Rezygnacja winna być dokonana za pośrednictwem platformy Konfeo (poprzez przycisk „Anuluj rezerwację”).
  2. Organizator pozostawia sobie prawo do zwrotu opłaty kongresowej Uczestnikowi który zrezygnował z uczestnictwa w Kongresie w przypadku kiedy na zwolnione miejsce został wpisany inny Uczestnik, który dokona wpłaty opłaty kongresowej.

§7 Zgłoszenie obecności.

  1. Uczestnik zgłaszając się w recepcji w celu potwierdzenia obecności na Kongresie i odebrania materiałów, zobowiązany jest okazać Potwierdzenie uczestnictwa:
    • Bilet w formie elektronicznej lub papierowej lub
    • Voucher w formie w jakiej został przesłany Uczestnikowi z widocznym kodem kreskowym lub kodem QR.
  2. Recepcja działać będzie w czasie Kongresu od godz. 16.00 w piątek 4.10.2024 roku oraz w pozostałe dni trwania Kongresu od godz. 8.00 w Teatrze Miejskim Świdnickiego Ośrodka Kultury w Świdnicy (Rynek 43).
  3. Uczestnik w recepcji może uzyskać zaświadczenie o uczestnictwie w Kongresie.

§8 Postanowienia końcowe.

  1. Organizator ma prawo do dokumentowania przebiegu imprezy oraz wykorzystywania nagranych lub utrwalonych materiałów w mediach elektronicznych, prasie, broszurach, ulotkach, itp., a udział Uczestnika w Kongresie jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na wskazane działania, w tym wykorzystanie wizerunku Uczestnika.
  2. Pełna informacja od Administratora Danych Osobowych dostępna jest na stronie kongresmalzenstw.pl.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15 lipca 2024 roku

REJESTRACJA

CZYTELNA CZCIONKA
ZMIANA WYGLĄDU